sadetta.jpg

Oltu mökillä pari viikkoa. Siksi taukoa. Siellä ei ole rauhaa tällaiselle tekstille.

Meillä siis aivan erillainen elämän rytmi. Hän aamulla täynnä työtarmoa ja minä taas haluaisin alkaa päivän rauhallisesti nukkumalla pitempään ja katselemalla mökilläkin järvelle juoden kahvia  ja syöden aamupalaa.

Ja sama jatkuu koko päivän. Nyt kun ei ole työelämässä mukana olisi aikaa himmailla rauhallisesti nauttien kiireettömyydestä. Hänelle se ei sovi vaan kaikella on siis kiire. Mattojen, verhojen ja sun muun vaihto heti kun haluaa eikä "15 päivä".(ja haluaa aikas usein. Suorastaan pakkomielle) Kaikki vihannesten istutukset  sun muut heti. Minä odottaisin lämpimämpiä päiviä jolloin nuo voisi tehdä rauhallisesti ja todennäköisesti onnistuisikin paremmin maan lämmettyä. Ehkä olen vaan laiska. Mutta silti? Mikä kiire muka noilla on?

Nämä olivat siis esimerkkejä tältä keväältä. Tuo koskee aivan kaikkea mitä tehdään ympäri vuoden. Elikkä meillä ei ole hauskaa ja mukavaa yhdessä. Ainakaan mulla ei ole. Ja olen kyllä sanonut tästä hänelle. Siis tästä hänen ainaisesta kiireestään. Ja hän on kyllä varmasti tietoinen etten nauti tästä elämästä tällä hetkellä.

Jahas. Hän tuli taas kotiin ja kirjoittamisesta ei taas tule mitään. Siis jatkan taas joku toinen kerta.